360. Ämne (Bild 233)

Vaknade med magvärk from hell. Kunde knappt resa mig ur sängen. Åt en minifrukost och bestämde mig för onyttig lunch a la McDonalds. Bemötandet av damen i kassan var en solklar 5a, vet inte om hon såg hur ont jag hade för hon gjorde någon riktig specialvariant på glass med dubbla såser som hon tyckte jag skulle testa.

Efter detta blev jag på riktigt bra humör och visste redan då att dagens kundmöte med avtalsskrivning för ny storkund skulle gå bra. Mötet gick över förväntan och var länge sedan jag kände mig så stolt som när kundens chefsstatistiker återberättade ordagrant några av de punkter jag ansåg viktiga då vi träffades senast. ❤

Dålig början bra slut. Även när det ser mörkt ut kan små ljuspunkter i tillvaron förgylla en annan människas dag. Bemötande är a och o i en välfungerande kundrelation.

Kommentarer